Actualitat UPC
La iniciativa internacional Girls in ICT, Expanding horitzons, Changing attitudes se celebra anualment a més de 150 països de tot el món amb l’objectiu d’encoratjar les noies a estudiar carreres de l’àmbit de les TIC. Quatre campus de la Universitat participen, per segon any consecutiu, en aquesta acció, oferint tallers i xerrades per a l’alumnat de secundària i de batxillerat, amb la idea d’aprofitar millor el talent femení, fer valdre el treball de les dones en la ciència i l’enginyeria, apropar els estudis politècnics a les dones joves, així com incrementar el nombre de vocacions científiques i tecnològiques.Per part seva, la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) i l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) organitzen, al Campus Nord, conferències i activitats sobre com programar un robot o una app. Alícia Casals, experta en robòtica, presentarà la xerrada Robots: màquines o companys?; Elisenda Bou, fundadora i CTO de Vilynx, parlarà sobre com crear una start-up i Lourdes Mercadal, experta en Internet, Mòbils i Innovació, oferirà una xerrada sota el títol Del teclat a la veu. Pel que fa a les activitats als laboratoris, van des d’experiències divertides amb ones electromagnètiques fins a tallers de mesura del pols cardíac i la respiració fent ús de telèfons intel·ligents. L’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) organitza, d’una banda, la xerrada sobre les dones i les TIC a càrrec de Rosa Artisó Carrera, sòcia fundadora de SAYÓS&CARRERA, i de l’altra, un taller sobre Internet de les coses i missatgeria instantània. Així mateix, l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) oferirà una xerrada-taller sota el títol La realitat augmentada i la realitat virtual ...
Read More
Wednesday, April 26, 2017
El 27 d’abril torna la jornada 'Girls in ICT Day' per promoure l'interès per les TIC entre les noies
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.